האם הווטרינר שלי יעודכן לגבי מצבו של בעל החיים שלי?
כן, במרכז החירום חשיבות רבה לשמירת תקשורת פתוחה בינינו לבין הווטרינר המטפל שלך. הצוות שלנו יעדכן אותך ואת הווטרינר שלך יום-יום לגבי מצבו של בעל החיים המאושפז. כמו כן, פירוט האבחנה והטיפול יישלחו בפקס או בדואר אלקטרוני אל ווטרינר המשפחה בתום האשפוז.
בנוסף, קיימת זמינות מיידית (on line) של כל המידע הרפואי של הפציינט המטופל לווטרינר המפנה, וכן ליווי וייעוץ מתמשכים של המקרים הרפואיים.
אנו מתחייבים ליצור קשר עימך (הבעלים) בכל שעה שהיא באם חלה כל הרעה במצבו של בעל החיים המאושפז.
כיצד מרפאת החירום שונה מהווטרינר הרגיל שלי?
הטיפול במרפאת החירום הינו רציף, 24 שעות ביממה כולל סופי שבוע וחגים. המרכז מאוכלס על ידי צוות רופאים וטכנאים מנוסה ומיומן העומדים לשירותך כאשר וטרינר המשפחה שלך איננו זמין או כשחומרת המצוקה מחייבת טיפול והשגחה צמודים. חשוב לציין כי במרבית המרפאות אין השגחה רצופה על החיות בשעות הלילה וסופי השבוע ובעלי החיים נותרים לבדם ללא פיקוח על ידי הוטרינר.
וטרינרים המפנים למרפאת החירום רוצים שלקוחותיהם יקבלו את הטיפול המיטבי לאחר שעות הקבלה הרגילות.
האם נטופל מייד עם הגעתנו למרפאה?
אין צורך בקביעת פגישה מראש במרכז החירום אך מומלץ לצלצל מראש. לקוחות ייראו לפי סדר הגעתם, אך לעיתים, מקרים רציניים וקשים יותר בסכנת חיים ייראו בקדימות לקהל המחכה. במקרה חירום נוביל את בעל החיים שלך לחדר הטיפולים לשם בדיקה וטיפול מיידי, בזמן זה נבקשך להמתין בחדר ההמתנה עד שהרופא יבוא לשוחח איתך ולעדכנך.